Kawan-kawan

Saturday, September 10, 2011

Hani dan Strawberry kat Bandung...



Ni gambar semasa atas bas dari Bandung ke Jakarta...
Mula2 bukan main lagi selera dgn Strawberry tu...
Bila dah dapat...sejuta kali plak dia fikir nak makan...

Wednesday, July 20, 2011

Dia yg Pergi...

Salam takziah buat keluarga Farhah Fakhira kerana Farhah Fakhira telah kembali kerahmatullah setelah seminggu di wad ICU akibat kemalangan semasa ingin menghadiri temuduga untuk pertukaran pelajar ke AS.
Kami warga guru sangat sedih dan berasa kehilangan atas pemergian beliau. Masih terbayang di mata aku bagaimana mudahnya dia menolong aku dalam menyelesaikan tugas.
Buat kali terakhir dapat juga kami warga guru melihatnya meskipun beliau cuma kaku diam membisu.(Maaf andai ada maklumat yg salah)
Apa pun moga rohnya damai di sana.
Alfatihah.....

Tuesday, July 19, 2011

Pagi yg Tenang

Pagi yang tenang tanpa bunyik bebelan yang tak puas hati dari insan-insan yang tertekan hidupnya. Serius aku memang tak suka pd orang yang suka mengomel2 bila dapat kerja...atau pun pada org yang tolong mengomel2 bagi pihak orang lain padahal kerja tu bukan dia pun yang kena buat...kalau dia yg kena buat memang tak jalan dah huhuhu....

Ada juga orang tak faham konsep tolong menolong nih...aduh....mana mungkin hidup dalam kalangan masyarakat tapi tak mahu tolong menolong, yang dia mau orang tolong dia ajer...asal dia plak yang kena menolong bising....

Jauh di sudut hati aku ni mendoakan mereka insaf....sekurang2nya insaflah dari membebel2 n mengomel2 yang membolehkan orang sekeliling jadi biollllll..........time gaji diam jer tapi time kerja banyak pulak tak puas hati itu ini...insaflah wahai insan....

Luahan yang terbuku di hati pada pagi rabu...

Monday, July 18, 2011

Cuti-cuti Malaysia yg tak diduga


Bila tgk bloq ibu Akil pada satu mlm yg syahdu tu aku tetiba rasa teringin plak nak g...
Macam best jer rasanya bila tgk gambar yg diambil tu....
Dah sampai sana...ok lah.....
Nak pergi lagi tu taktaulah....
Bukit Tinggi Bentong-16 July 2011

Saturday, June 18, 2011

Anak Papa....






"Mak ambikkan gambar saya dengan Papa?"
Tetiba jer dak ina minta saye mek gambor...

Tuesday, March 15, 2011

Dah 6 Tahun sudah....


Sedar tak sedar....
Pejam celik- pejam celik...
Dah 6 tahun usia perkahwina kitaorang...
Anak pulak dah nak 4 tahun...
Resipi kejayaan dan kerukunan...ialah...
Bersabar atas segala dugaan...
Bertolak ansur atas segala kesilapan...
Tiada manusia yg sempurna...
Dan belajar menerima seadanya...

Friday, February 18, 2011

Ribut HERBALIFE....


Dah tiba2 ribut HERBALIFE pulak kat sekolah ni...
Maklumlah org yang 'bulat2' semakin ramai...
Tak caya?
Kalau tak caya tengok jer kat Mersing ni...
KFC dah makin besar tambah pulak ada MaryBrown...
Senanglah virus ni merebak...
Yang pasang angan2 pun bertambah...
Siang malam ingat nak kurus jer...
Tambah-tambah dah ada pulak model...
Pusing sana..pusing sini...badan dah susut...
Adoiii...makinlah produk ni jg igauan dan idaman...
Tapi ingat....
Disiplin mesti..
Kalau tak...
Sia-sia jerlah...
Diet2 juga...
Disiplin mau jaga...
Aku pun mau terpengaruh jugak ni...
Tapi...mampukah aku kurus...huhuhu