Kawan-kawan

Friday, February 18, 2011

Ribut HERBALIFE....


Dah tiba2 ribut HERBALIFE pulak kat sekolah ni...
Maklumlah org yang 'bulat2' semakin ramai...
Tak caya?
Kalau tak caya tengok jer kat Mersing ni...
KFC dah makin besar tambah pulak ada MaryBrown...
Senanglah virus ni merebak...
Yang pasang angan2 pun bertambah...
Siang malam ingat nak kurus jer...
Tambah-tambah dah ada pulak model...
Pusing sana..pusing sini...badan dah susut...
Adoiii...makinlah produk ni jg igauan dan idaman...
Tapi ingat....
Disiplin mesti..
Kalau tak...
Sia-sia jerlah...
Diet2 juga...
Disiplin mau jaga...
Aku pun mau terpengaruh jugak ni...
Tapi...mampukah aku kurus...huhuhu

Tuesday, February 8, 2011

Tolong saya Bantu saya.....


Buta iT ni membuatkan saya tak tahu nak mengatasi masalah ini...
Bila nak log in jer beda ni kuar...
Risau bila nak Maybank2u atau apa-apa...
Harap ada kawan2 yg sudi membantu...
Benda alah ni juga satu sebab terbantut aktiviti berblogku...