Kawan-kawan

Friday, February 18, 2011

Ribut HERBALIFE....


Dah tiba2 ribut HERBALIFE pulak kat sekolah ni...
Maklumlah org yang 'bulat2' semakin ramai...
Tak caya?
Kalau tak caya tengok jer kat Mersing ni...
KFC dah makin besar tambah pulak ada MaryBrown...
Senanglah virus ni merebak...
Yang pasang angan2 pun bertambah...
Siang malam ingat nak kurus jer...
Tambah-tambah dah ada pulak model...
Pusing sana..pusing sini...badan dah susut...
Adoiii...makinlah produk ni jg igauan dan idaman...
Tapi ingat....
Disiplin mesti..
Kalau tak...
Sia-sia jerlah...
Diet2 juga...
Disiplin mau jaga...
Aku pun mau terpengaruh jugak ni...
Tapi...mampukah aku kurus...huhuhu

2 comments:

sarah-najwan said...

mende ni nk disiplin jah.mkn herba pom..jika xbersenam..xjln jgk..

sapa yg jd model tuu??

anaiha yusof said...

salam ana nak buat promosi nie,
Dapat RM100 - RM500 Sehari Dengan Bisnes Segera!
Dapatkan Laman Web Anda Sendiri & Nikmati Keuntungan 100% Milik Anda.
Murah hanya rm 49.90
kalau nak maklumat lanjut sila layari link nie=)
http://www.dmshop.netii.net/
tq.100%confirm

lagi2 promosi kalau nak resepi resepi yang sedap & menarik sila layari link ini
http://mynoraza-resepiariffbonda.blogspot.com/
follow sekali pun chumel2 juga =)
tq