Kawan-kawan

Tuesday, February 8, 2011

Tolong saya Bantu saya.....


Buta iT ni membuatkan saya tak tahu nak mengatasi masalah ini...
Bila nak log in jer beda ni kuar...
Risau bila nak Maybank2u atau apa-apa...
Harap ada kawan2 yg sudi membantu...
Benda alah ni juga satu sebab terbantut aktiviti berblogku...

4 comments:

Nigina said...

u tekan jer i understand the risks.. lepas tu ada kuar certificate...nanti dia suruh view.. lepas tu ok.. semalam umah i kena...

sarah-najwan said...

aku pom xle bantu weh..
kan byk pakar it kat skol tu..tanya la dorang weh...

HANI said...

Nigina...Tq...kenapa leh jadi mcm tu? biasa sy memang buat mcm tu juga, tapi dalam keadaan kurang yakin bila nak maybank2u takut pulak...

Kak rozie....hehe ada gak tanya,,,jaw kurang memberangsangkan huhuhu

niena shopping2u said...

maybank2u ke ni?sy xpnah jdi cmni, biasa klo ada masalah terus kol je staf maybank2u