Kawan-kawan

Saturday, June 19, 2010

Jalan-jalan ke Penang













Hari Isnin lepas 14 Jun 2010 kami sekeluarga sempat jalan-jalan ke Penang untuk mengambil sijil2 kursus suami di MPPP. Plan nak pergi dua hari tapi tak jadi kerana hari selasa ada kenduri. Kalau dua hari sempatlah kami ronda-ronda Kedah sekali..Lagipun dah janji nak menginap kat umah kawan baik aku sejak zaman 'U' dulu..SAERAH

Kita ni hanya mampu merancang..jadual terpaksa diubah ditambah pula kawan baik aku tu datang Kelantan pada hari Ahad. Malam tu dia dan keluarganya berjaya jugak datang rumah aku tuk makan malam kerana aku akan ke Penang pagi esoknya..sebenarnya mereka plan nak datang hari Isnin...nak makan nasi dagang katanya..tak ada rezeki aku nak masak nasi dagang tuk mereka..masak yg biasa2 jerlah mlm tu..nanti lain kali aku masak yer..

Dalam perjalanan ke Penang sempat kami berhenti di Hentian Titiwangsa membereskan hajat2 supaya perjalanan kami lancar...semasa kat situ pemandangan cantik giler..jadi adik ipar aku sempat snap beberapa keping gambar...layan..

0 comments: