Kawan-kawan

Wednesday, January 6, 2010

Tidak aKu Sangka.....

Memang aku tak sangka langsung akan kembali ke SMSSI ni...bukan aku sorang jer malah kawan-kawan lama kat SMSSI ni pun tak sangka....Cik Ju (bekas housemate aku) dan Kak Safiah tergelak besar bila dengar cerita ni...Yer lah beria aku nak balik kg, tup-tup tak sampai setahun setengah aku mohon tukar balik ke sini....itulah takdir namanya...dah tertulis yang rezeki masih kat SMSSI ni.....

0 comments: