Kawan-kawan


Monday, July 19, 2010

Menyampah aku...



Hihi…ni en3 versi megumpat…
adoi..malas aku nak taip…
sebabnya ia buleh buat aku ‘HOT’..
Semalam aku terdengar sok-sek-sok-sek kat ####
Bercakap lah sorang VIP tentang:-
keikhlasan kalau nak bagi sesuatu kat seseorang…
sesuatu yang nak diberi itu mesti cantik dan ada ‘class’..
kalau tak ada ‘class’ baik tak payah bagi buat malu jer..
nak bagi orang barang tak ada ‘class’ sebab kedekut…
dan macam-macam lagilah….
Huhu mcm2…
Aku heran rupa-rupanya diaorang2 ni faham pasal maksud “IKHLAS” tu
pandai pulak cakap pasal keikhlasan…..
sehari sebelum tu aku nak minta surat ***** jer…
memang dia bagi tapi mcm sampah, aku buang dlm tong sampah..
malu nak bagi kat pihak berkenaan..tanda baca pun salah…
Pastu aku minta satu benda kat VIP tu…
Dia boleh membebel2 kat aku pasal dia kata susah nak amik benda tu,
Padahal time tu dia takde buat apa pun…rehat2 ajer..
Akhirnya Memang dia tak ambik pun…
Kita ni buat kerja biarlah ikhlas..ni buat kerja mcm memalas jer..
Bantulah insan2 yg memerlukan bantuan…

0 comments: