Kawan-kawan

Monday, July 5, 2010

Pindah Rumah Lagi...

Ni kali kedua aku akan pindah rumah dalam tahun ni sajer...penat gile...kalau campur dgn yang tahun lepas ni kali ke tiga...kalau campur sekali yg dulu2 ini dah kali yg ke SEPULUH...bayangkan...dah macam nomad dah aku ni...cuma bezanya rumah ini bakal aku beli...tapi tak tau lagi sebab dalam proses...takut tak ada rezeki aku...tapi harap2 adalah rezeki aku...aku target utk tinggal kat sini tuk SEPULUH tahun lagi...tu pasal beli...walaupun rumah kecik jer tapi berbaloi2 lah tuk rumah sewa yg aku duduk dgn rege RM 450 ni....

Gambar rumah lom ambik lagi...alah huduh...tu segan nak ambik..

0 comments: