Kawan-kawan

Thursday, July 1, 2010

Ramainya orang rambut kuning..



Rambut diaorang tu lebih kurang camnilah....yang kuning jer...yg itam2 tu tak dak lah sebab kulit org Mesia ni mmg sawo matang heheh...

Semalam bawa anak jalan2 kat taman dekat rumah....
Taman tu kat tepi pantai...
Tiba2 rasa nak makan pau pulak..kebetulan ada orang jual kat situ...
aku pun pegi ler situ....tiba2 pandangan ku terpana pada satu kumpulan remaja berambut merah/kuning (dalam 10 orang kot)...dalam hati...uihhhh ramainya Mat Salleh hari ni...semua warna rambut sama plak tu....ehhh...kenapa mereka semua cakap Melayu plak...ohhhh budak2 situ jer rupanya...ingat Mat Salleh tadi...rabun dah mata aku ni...pada masa itu mereka tgh syok menjeling-jeling kat awek2 yang juga tengah beli pau...nampak gaya cam tengah nak ngurat2....awek tu pun seksi gak sorang gempal sorang cekeding tapi pakaian mereka sama gak ketat semuanya...elok giler sorang berketul2 bodynya satu lagi...syok lah budak2 tu...mesti awek tu kembang kempis idung dia maklumlah dah berjaya menarik perhatian jejaka.....wanauzubillah....

0 comments: