Kawan-kawan

Saturday, March 27, 2010

Tutup Lampu weiiii...






Malam ni 'Earth Hour' so bergelap lah kejap...cuma 1 jam jer...dari 8.30mlm hinnga 9.30mlm...

Aku tak melepaskan peluang tuk bagi sokongan (walau tak sepenuhnya) gak...bukan apa aku pun tak tahan bumi sekarang semakin panas dan cuaca jugak tak menentu. Ais di kutub plak semakin galak mencair..semuanya adalah disebabkan oleh tangan-tangan rakus manusia yang sentiasa mencari keselesaan hidup di dunia ni...

Kenapa aku kata tak sepenuhnya? sebab walaupun aku tutup semua lampu...tapi aku tak pasang lilin pasai aku pasang TV....cerah gak lah...pas tu aku layan FB gak...so aku still guna tenaga....

Sekurang2nya aku tutup semua lampu pada waktu itu...

0 comments: