Kawan-kawan

Thursday, April 1, 2010

Al-Fatihah buat Allahyarham Din Beramboi

Terkejut gak bila dengar radio pagi tadi masa nak pergi kerja yang mengatakan Allahyarham Mior Ahmad Fuad Mior Badri ataupun 'Din Beramboi' telah kembali kerahmatullah....

Bukan apa, bagi aku arwah seorang yang cukup menghiburkan.. walaupun aku bukanlah peminat setianya tapi dia sentiasa ada bersama-sama keluarga ku...

Bayangkan... hari-hari dan ntah berapa kali sehari anak ku tengok cerita Afi dan Abah dan tengok cerita Tom-Tom Bak... time citer tu on jangan harap dapat tengok cerita lain..

Bagi orang tua mcm aku pulak...baru jer rasanya dgr komen2 menghiburkan semasa arwah dan kawan2 jadi hakim program raja lawak.. Aku rasa tulah program Raja Lawak yang paling best... walaupun pesertanya tak ler best sangat bagi aku...

Meskipun suara yang menghiburkan itu masih tergiang2 di telinga aku time aku dengar Radio Era tapi apakan daya...hakikat sebuah kehidupan...sampai masa kan pergi jua...

Semoga roh beliau dicucuri rahmat...aman...dan tenang di sana...

1 comments:

Yan said...

ALFATIHAH juga....