Kawan-kawan

Tuesday, May 11, 2010

Ajar Geog pulak...

Bila cikgu Geog pindah ke Perlis 'n' naik pangkat jd HEM segala tugas mengajar dia jadi kosong....
Mangsa2 yang baru diintai untuk menyambung tugas2nya mengajar Geog ting 3...dan aku telah terpilih...
Dlm 10 tahun aku ngajar ada gak aku ajar Geog tapi lama dululah dah lama tinggal dah...
Kenapa orang pilih aku? Sebab dulu aku ambik Geog kat U..
Tapi aku ngajar BM dah 10 tahun...
Walaupun aku tak ajar Geog selama mana aku ajar Bm aku tetap dikatakan senior...
Bermula minggu depan mulalah tugas baru aku menghangat2kan balik lauk2 yg dah lama tinggal tuh..
Aku harap tak basi lah...
Kalau basi...menjawablah aku dgn pihak sekolah...lagi teruk dengan pihak SBP..haru..
Memang susah nak bagi semua budak2 tu dapat 'A'...
Aku tengah fikir...

0 comments: