Kawan-kawan

Monday, May 17, 2010

Tiba..tiba terima hadiah..




Tetiba jer pagi isnin lepas dapat parcel...tak tahu dari siapa...nak kata ada menang giveaway pun tak...

Jom tengok apa yang ada dam bungkusan tu....



Rupa-rupanya CD lagu-lagu rock....dalam tu ada 6 keping CD GEMILANG 101...mengikut orang yg memberi hadiah tu kata dia hantar berdasarkan nama yg dihantar oleh Radio MUzIk...aku ada menang kuiz katanya....bila..tahun lepas kot...aku tercengang2 jugak sebab tak ingat...adake aku masuk...

Pikir punya pikir adalah 2-3 kali antar masage kat Radio Muzik (RS) dah En Suami tu minat rock..kena pulak time kuar berjalan (lepas zohor) aku gatal tangan lah antar...hantar jer...time bila menang tu jadi misteri la....sebab aku tak tau...

0 comments: