Kawan-kawan

Friday, May 21, 2010

Dr DetoX



Semalam aku cuba benda nih..
Kawan Abe aku yg jual...

Tujuan...
Buang Toksin
Badan lebih segar
Kurangkan Alergik
Meningkatkan kadar metabolisma
Kurangkan tekanan darah tinggi
Kurangkan sakit sendi
Tingkatkan sistem imunisasi
Lancarkan perjalanan darah
Tidur dgn lenanya
Kurangkan berat badan
Kurangkan bau kaki

Aku pakai lah mulai semalam..
Oh banyaknya toksin dalam badan aku ni....

4 comments:

Bunga said...

mcm best je benda ni. mahal tak yer?

faizz said...

Murah jer...pasal tu kot suami beli kalau tak mahu menggigil tangan dia hiii...RM 25 sekotak dalam dia ada 10 keping...

wanie_cmi said...

nak pomot bole tak..hehhe?
mama jual 10 kpg rm 15 sajer..patch semua sama..cuma mama nyer tak der kotak..sebab tu murah...memang boleh hilangkan sakit dan lenguh2 kaki...nak cuba..contact jer mama...

faizz said...

Dr DetoX ni jugak ker wanie....naper pulak tak ade kotak...boleh jer...kwn suami bagi byk minta jual sekali...penin la ni kepala saya...sy lah tu mangsanya....
Baru 2 mlm termasuk mlm ni pakai...kalau suami nak pakai lg bolehlah sy oder murah sikit...