Kawan-kawan

Monday, October 18, 2010

Puan Pengarah nak datang sek...


Dah nak sampai pon...
on the way from Sains Kluang...
Sape lagi kalau bukan Pn Ashah

Bila beliau nak datang...
sibuklah org2 besau gi pasar...
beli ikan...
beli udang...
beli ketam...
beli sotong...
beli ikan bilis mata biru...(wajib okay..)
susah kot nak dapat ikan bilis mata biru kat tempat lain kot...(tataulah aku)
peberet beliau nih...

Oleh sebab itu jugaklah...
aku dan org lain jugak...(warga sek ni ajer yer..)
tak boleh balik sekolah lg..
tgk..tgk..jam dah hampir kul 2 ptg dah ni...
cam mana nih...

kedatangan beliau menyebabkan...
exam hari ini dibatalkan..(yg lepas waktu rehat)
tanpa alasan...
mesyuarat petang ini dibatalkan...
kompem esok kena balik lambat lg ganti yg hari ni punya...
berkira pulak aku...
hari-hari balik lambat lah...
ok jer...

rindu masa kat kg...
bunyi loceng...
blahhhh...
kalah budak2...

4 comments:

sarah-najwan said...

selamat mengadap yer..hihi..tgk2 masa balik KL lak..dtg skol aku..siap siaga sekarang..seb baik esok aku xde klas..tapi kene tgk kelas sendiri..bdk2 t5 tu tgh mikir nak exam..kelas berterabur..aramakkkk...

HANI said...

tu pasal kelas stop jer...bersepahlah kelas time exam kak...lama gak tadi dgr dia ceramah dlm kul 4 lebih baru habis...skrg dok talk dgn budak ting 5. tapi ok, dia peramah dan baik jugak, sudin mintak cg PJ pompuan sorang, dayah cg bahasa arab, yg tak tahan cg zul minta pindah sebab dah habis gas 7 tahun kat sek ni...aku ni pulak buleh mintak balik kat sek sini huhu..dia kata cg yg paling mahal skrg ialah cg sejarah, geog, bm...betul ke kak...sampai pencen lah aku kak oiiii...

mamaaerish@eb said...

pusuk (bilis) mater biru?.... biru mata itamku mendengarnyer... hik3

HANI said...

hish mahal tol kalau beli kat supermarket mamaaerish..
kat sini RM 30...buleh lah lg tapi kecik sangat,....