Kawan-kawan

Sunday, October 17, 2010

Sangat Gembira...


Oleh kerana mengajar 4 kelas tingkatan 3
dan 1 kelas tingkatan 2
maka...
bila PMR dah abis ni.....
aku pun beraya samalah....

nak citer pasal exam akhir tahun nih...
mengembirakan sangat bila...
aku dah habis menanda semua esei pelajar tingkatan 2 tuh..
bahagia...
bukan apa..
budak2 tu cuma 22 orang jer...
tu lah yg untungnya ajar budak2 PMR..

tahun depan bagi lg kat saya kelas PMR..
saya nak...
saya suka...

pada kawan2 yang dok menanda tu...teruskan yer...

4 comments:

sarah-najwan said...

meh sini aku beri kelas..dulu aku kp mu jugak..ngeh3

HANI said...

dah2 kak...ko kan dah tak jd kp lg...kp aku skrg nih bukan main lagikak ceramah sana sini...dapat offer jadi munsyi dewan lg kak huhu glamer habis...

Sham said...

wah syokla cikgu pmr ye...kami cikgu spm ni tak daptlah 'bercuti' awal... ;P

HANI said...

berusahalah cg...demi kejayaan anak bangsa cewah...sy dah merdeka..
hehe kalau kena jaga exam SPM lagi haru..habis cuti bln 12 tu...mintak jauh..