Kawan-kawan

Friday, October 8, 2010

Tioman Lagi...........

Cik Hani tengah tengok apa tu???.............
Tentunya ikan2 yg banyak kat jeti...



Musim tuk ke Tioman datang lagi...
Macam biasa..ke Panuba Inn Resort..
Cadangannya hujung bulan ini...
Time ni Mat2 dan Minah2 Salleh dah tak ramai..
Panuba Inn ni kiranya bertaraf antarabangsa dan milik persendirianlah...
Sebab dah nak masuk line tengkujuh kat PT ni...

Panuba Inn Resort ni adalah milik suami cikgu kat sekolah aku...Pn Amnah..
dan pastinya time2 cam ni ada discount...
Pakej 3 hari 2 malam cuma RM 250 siap dengan makan, BBQ dan juga feri serta beberapa acara lain...
Sungguh berbaloi...
Aku harap aku akan pergi lagi tuk kali ke-4..
Best...

5 comments:

sarah-najwan said...

huhuuhuhuuu..

akulah yg xamik kesempatan masa dok mersing dulu nak gi tioman...skrg gue nyesal deh..

nati arr..aku wat n3 pasal pulau2 lak..huk huk

Jia Sensei said...

harganya berubah2 ke?
x pernah smpi lg ke tioman
cantikla

Jia Sensei said...

dah tertuis rezeki makan satay tu..hehe

HANI said...

datanglah jia...time bulan 10 ni offerlah sebab bulan 12 Panuba Inn resort tutup...250 jer tapi naik di jeti mersing...time2 lain harganya 350 rasanya...masa ni mat salleh tak ramai...memang cantik...masuk 4 kali dah g ni..

HANI said...

@ kak rozie..kak mu memang...australia g dah...pulau hok cun kat tepi sekolah tak g lagi...apa hal...nak g jom lah...harga sama jer..