Kawan-kawan

Monday, April 26, 2010

Alamak....kena Tag oleh Ibu Aqil plak..

Ibu Aqil baik betul sudi pulak taq2 Mak Hani ni....Erm....ni tanda Ibu rindu kat Mak Hahi ni...Tak apa bu, Ibu ingat saya, saya ingat gak kat ibu...
Semoga persahabatan ini berkekalan yer bu...

~Tag dr Ibu Aqil~


1. Go to your photo files, select the 8th photo folder.
2. Select the 8th photo in that folder.
3. Post that photo along with the story behind it.
4. Then challenge 8 blogger



Ni lah gambar yang kena...
Ni gambar lama dah...masa tu Hani kecik lagi...
Tak de nak gi mana pun, nak balik umah nenek dia kat Tumpat kot...
Sume orang kata muka Hani tak sama dengan muka Mak dia..
Dia lebih pada muka papa dia...
Tak per ikut muka sapa pun...anak Mak jugak yer Hani...

Ibu kita tak tau nak Taq sape......

2 comments:

Wife Mr.Em~Ibu Mr.Aqil said...

heheheh ibu Aqil nng cuyunk mak Hani.. ;o)

HANI said...

tq..tq..