Kawan-kawan


Sunday, April 4, 2010

Cerita Aku di Ujung Minggu..

Kenapa lah aku rasa cuti ujung minggu ni kejap jer...pejam celik-pejam celik dah hari ahad. kejap benor adehhh..

Banyak lagi kerja aku yang sangkut...ujung minggu tak beres jugak...kain nak cuci, nak lipat, nak sidai...tu baru kain...

Ujung minggu time tak leh miss masak...tambah dengan memasak pulak....makin bertambahlah kerja aku...

ni pong kira aku dah 'cut' hobby aku yang suka shopping tuh....bukan apa 'cut' budget ler...takut lari...akukan cepat rabun mata...ehh..rambang mata...

Hari ni ujan plak...syukur...berapa lama dah cuaca panas jer....ni kira sejuk lah sikit....

Upsss....kena stop dah...nak iron baju aku....baju suami dah beres....

Time ujung minggu mcm aku nak buat....time ni jugak lah aku nak tidor lebih masa...

lama lagi ke nak cuti sekolah....tak sabar aku....

0 comments: