Kawan-kawan

Friday, April 30, 2010

Hilang Duit Episode 2

Hilang duit lagi…Paling sedih lepas n3 pasal hilang duit aku tulis..hilang lagi..
Beberapa jam sahaja daripada n3 yg aku tulis tu..

Kali ni RM100..Dalam pada itu jugak tak ada sapa yg boleh aku syak..
Aku mula pening…nak selongkar pun tak tahu nak selongkar kat mana sebab dlm handbag memang tak ada semak samun..clear jer..

Aku dah tak boleh sabar..aku telefon mak aku kat kg..(mak tempat mengadu susah dan senang)

Aku dah tak larat nak menggantikan duit…kopak dah ni…
Mak aku janji nak tolong..baru tenang sikit..
Doa dan sembahyang hajat dari mak memang aku dambakan selalu kerana..itulah ubat bagi segala ketenangan dalam hidup ku..aku yakin doa seorang ibu..

Memang berita dari ibu kurang enak untuk didengar…korang mesti faham kan…
Dan yg terakhir pada hari penutup bulan 4, sekali lagi time nak bayar selepas makan kat salah sebuah kedai kek…buka zip bag tengok hanya ada duit syiling sahaja…nasib baik tak bayak dlm RM12 inggit sahaja aku hilang….

Aku nekad ambik keputusan jumpa Ustaz…
Sekarang beg duit dikosongkan...syiling ajer yg ada...
Moga semua ini akan berakhir...
Insyaallah..

0 comments: