Kawan-kawan

Tuesday, April 27, 2010

Tag lagi..Cekodok daripada Bunga

Terima kasih kerana menghantar cekodok yang Nampak sangat lazat ini…
Bagaimana kalau saya nak yg betol2…saya kena buat sendiri..

Syarat-syarat bagi mereka yg ditag ni ialah...
1. Kena letak pic cekodok dengan bau2nya sekali.
2. Sebutkan nama penghantar cokodok tersebut..
3. Bagitau kenapa cokodok pisang menjadi sarapan pilihan anda.
4. Kena tag cekodok ni kat 4 blogger lain pada waktu pagi je



1. Kena letak pic cekodok dengan bau2nya sekali.
Dah letak kat atas ni.. tapi baunya mana????

2. Sebutkan nama penghantar cokodok tersebut..
Nama penghantar itu ialah Bunga nun jauh di negeri atas angin…patutlah cekodok tu dah ilang baunya…jauh sangat…

3. Bagitau kenapa cokodok pisang menjadi sarapan pilihan anda.
Dulu-dulu adalah…suami suka nih..kita pun semangat ada lebih sikit nak buat…tapi skrg ni dah tak boleh dah..teringin sangat baru beli seringgit…tu pun langgar pantang kiranya huhu…
Kalu buat suka bawak g sekolah tunjukkan kat kwn2 yang berpantang makan cekodok pisang…dugaan dan akhirnya tak leh tahan..ternodalah pantang itu…
Cekodok ni sedap kalau di makan time panas-panas…
Aku rindu nak memasaknya…

4. Kena tag cekodok ni kat 4 blogger lain pada waktu pagi je
Waktu pagi jer? Sekarang dah tengah hari….

0 comments: