Kawan-kawan

Tuesday, April 27, 2010

Hilang Duit...huhuhu..


Bayangkan hampir 4 keping duit mcm ni aku hilang....wawa...sedihnya...

Memang aku tension (sikit2 lah) dalam masa terdekat ni dah dua kali aku hilang duit. Sekali tu duit buku budak2 hampir 200 hinggit, minggu lepas lagi sekali 100 lebih hinggit…tak tahu kat mana hilangnya sebab sebelum ini duit tu ada jerk senyum2 kat aku…

Bila duit hilang aku apa lagi nak buat kerja pun tak kena…runsing pun ada…nampaknya tak ada rezeki aku kali ini kot…ganti jerlah…wp menggigil jari jemari aku time nak ambik duit dari beg duit aku…terpaksalah…

Benda dah jadi, nak buat mcm mana, dugaan namanya atas kecuaian kita sendiri…aku tak mau salahkan sesiapa meskipun org yang telah ambik duit tupun…kucing mana tak suka nengok ikan…dosa tanggung sendiri..yg pasti aku tak mou ilang duit lagi….
Perit nak menggantikannya…

2 comments:

Wife Mr.Em~Ibu Mr.Aqil said...

Alahai Faizz.. Tak ada rezeki.. Cemana leh ilang? Faiz kije apa erk??

Nana said...

alamak sedihnye...anggap je la xde rezki kan..
penah gak ilang duit sekali kan lama2 terjumpe terselit celah2 tu tak prasan
rasanye penah abah saya bgtau ada ayat alquran yg kita bole baca utk cari barang hilang