Kawan-kawan

Sunday, April 18, 2010

Mentor oh Mentor...



Sekarang ni memang ramai betul orang minat nak jadi artis...
Senang jer ke nak jadi artis ni? Entahlah...
Aku pun jadi teruja jugaklah....(tapi bukan teruja nak jadi artislah..)
Teruja nak tengok rupa2 dan gaya2 orang terdesak nak jadi artis..
Kononnya nak bantu keluargalah...nak bahagiakan mak bapaklah...nak bagi kesenangan pada mak bapaklah....mcm2...boleh ke macam gitu??
+++ tangisan yang menyanyat hati plak tu...
Mungkinkah kita dapat membahagiakan mereka dengan gaya kita yang.....(malu nak cakap)
Tu baru dunia akhirat belum lagi kira!!!!
Maruah sebagai orang Islam ntah dibuang kat mana...

Bila aku tengok MENTOR semalam...adoiiii...
Suami aku sampai tak sanggup tengok...dia kata BODOH....buat malu kaum jer...
Aku tengok sorang2 jer lah dengan anak pompuan aku main pondok2 kat depan tv
Sedih bila ada peserta tak tahu pun dia ada bakat atau tak...
Aku yang buta seni ni dengar pun sakit telinga tapi orang yg menyanyi tak tahu dia nyayi sedap ker tak...kesian betul...
Bila tak leh timer kenyataan sibuk plak dok salah kan rupa paras anugerah Tuhan kononnya juri pentingkan rupa semata-mata.


Bukan sikit orang yang gelak kat telatah diaorang tu
Tapi...
...satu Malaysia...
Kesian.....

0 comments: