Kawan-kawan

Tuesday, April 13, 2010

Kek Lapis & Ikan Terubuk Masin




Nilah rupa kek lapis dan ikan pemberian Kak Yang2...TQ kak...

Entry ni khas buat kak yang2 yang baru jer pulang dari Sarawak kerana mengikuti lawatan muhibbah ke SM Sains Kuching. Lawatan ini adalah percuma untuk semua warden dan pelajar yang memegang jawatan ketua serta penolong setiap rumah...dalam 30 orang atau lebih kot yang terlibat..

tak kisahlah sebab aku bukan warden pong...

Terharu bila kak yang2 tak lupa bagi kat aku kek lapis-lapis tu...ikan masin tu..

Aku dah masak dah ikan tu...esok nak bawa sikit kepada kak yang2...

0 comments: