Kawan-kawan

Tuesday, September 14, 2010

Hani di Malam Raya...


Pulun bermain bunga api lah....
dengan bantuan mak cik2 dia...
sampai tak ingat dunia...
pas main tengok apa jadi?????


nangis2...besi pemegang bunga api yg panas jatuh atas kaki...
tu pasal ada ubat...nasib baik tak teruk...
tapi melalaknya leh tahan jugak...
Ha! ni lah stok bunga api pak cik dia tuk hari raya hari tu...

3 comments:

KERDILDESA said...

stok bunga api ??
ish ish ..bnyak nyer ... hehehe .
comel laaa dik prempuan tu ..
suka budak2 .. hehe..

selamat hari raya!!

jom singgah my blog. koment2 sekali ye .
http://kerdildesa.blogspot.com/

sekadar merapatkan hubungan sesama blogger..

faizz said...

bunga api tu pak cik nyer yg punyalah tu...sanggup pi beli semata2 nak layan adik2 n anak2 sedara dia main bunga api...insyaallah akan sentiasa jejak n koment

KERDILDESA said...

wah! untunglaaa adik tu yer . dapat main bunga api . tapi , ingat tau . hati2 ye . kirim salam sayang kat adik choemey tu ! muaa!

to akak, thanks ye link my blog kat ur blog. si kerdil ni pun dah buat juga. hehe .
yeah!
salam ~~~