Kawan-kawan

Wednesday, September 1, 2010

Masa Menunaikan Janji.....

Semua Nasi dibungkus ala nasi berlauk pagi (tak ada bekalan polisterin)

Semalam aku telah menunaikan janji dengan menti untuk mengajak mereka semua berbuka puasa di rumah...tetapi disebabkan rumah masih dalam proses mengemas jadi tak dapatlah hajat itu ditunaikan walaupun dia orang sudi menolong...

untuk tidak menghampakan hajat dia orang aku masak dan bungkus bagi kat dia orang..antara menunya ialah seperti dalam gambar tulah...
Kari ayam yang tak berapa nak kari.....
Udang masak merah jer...
Sayur kobis masak biasa2 ajer....
S
etelah janji ditunaikan aku rasa bahagia dan tenang sikit...walaupun masak simple jer..
Teringat tahun2 dulu aktiviti ini jd macam rutin...terutama semasa Asiah Hamsan kat sini sebelum dia pindah kuantan...
Sekarang ni macam tak ada sangat dah.....
Pasni mesti mereka menuntut Rumah Terbuka pula...

3 comments:

sarah-najwan said...

rajin weh..muffin 30 ketul..hehe..hadiah besdey

izzah said...

cekgu, walaupun manis gulai nye..tp ttp mantop!! terima kasih ye cekgu.

HANI said...

Tq yer izzah...cikgu tetap tunaikan janji wp sibuk....tak dapat ajak korang dtg rumah lagi....nanti jangan lupa kuih raya sedozen tuk cikgu huhu