Kawan-kawan

Tuesday, September 7, 2010

Uppsss Apa dah jadi??

Assalamualaikum...

Syoknya dapat balik Kampung...Aku dah selamat sampai ke Kota Bharu pada kul 4.30 petang hari Ahad setelah bertolak kul 8.30 pagi dari Mersing....perjalanan memang lancar...kereta tak banyak n segalanya memang ok. Singgah kat Shell sebelum ShahPutra untuk memunaikan janji dengan Kak Rozie...pas tu teruskan perjalanan...maka sampailah aku n keluarga ku dengan selamat...hari ni nak keluarkan duit sket nak beli barang2 tengok2 kad ATM tak ada...semua duit kat situ huhuhuhu sah2 tertingal/terjatuh kat rumah di sana uwaaaa...kenalah beratu kat bank keluarkan secara manual...seb baik hari ni...masih ada peluang...kalau malam raya baru aku sedar??? HARU..

So, jangan lupa yer bawak balik sekali brg2 yg sangat berharga...
Selamat Berhari Raya...

p/s seb baik duit raya tuk sedara mara ku buat balik....

1 comments:

ayah,ummi, farish said...

Selamat Hari Raya
Maaf Zahir & Batin
Dr maya & Family