Kawan-kawan

Wednesday, August 11, 2010

Alamak Kantoiiii...

hik..hik...korang ingat kantoi apa?

Sebenarnya aku kantoi sahur uwaaaa...

Kalau aku kantoi sahur maksudnya papa Hani pun kantoi gak lah..

Aku ok lagi dah biasa bermalas-malasan dgn sahur time2 ganti tu...tapi org laki biasanya....

Jam dah kunci tapi tak tahulah jam tu curik tulang tidor jugak ker apa...tak berbunyik jer..

Sebenarnya kul 2 pagi Cik Hani buat hal...dia demam sebenarnya...
tu yang lewat skit tido...kalau dah dkt2 time nak sahur tido balik mmg gini lah jadinya....

memang buleh agak dah..dan mmg jadi reality...

Harap mlm ni ok...tak kantoi lagi...

2 comments:

BUNGA said...

haha.. kita sama.. saya pun kantoi... dah set jam.. tp jam tu tak berbunyi plak.. adeih.. dhla kena puasa panjang..hehe..

apapun, selamat berpuasa buat faizz sekeluarga :)

HANI said...

cam mana lah ek bunga...kenapa kalau kita tak sedar En Suami pun tak sedar juga....
Selamat berpuasa utk bunga n keluarga jugak...