Kawan-kawan


Wednesday, August 4, 2010

Jalan2 Habiskan Duit!!!

Tengok gambar tu....hehehe tak adalah habis banyak pun duit tu...sikit2 jer....lagi pun aku mana ada pernah lagi aku bawa budak Hani tu jalan-jalan main air...bila sekolah aku buat Hari Keluarga kat sana aku join jer, buleh lah aku jalan2 anak beranak. Dekat jer dekat tempat aku 'Gambang City Water Park'Pahang...aku kat Johor...kira jiran lah jugak ni hehehe wp nak g sana 3-4 jam jugak (bwk slow2 jer) Tak sangka plak budak Hani sampai lupa nak balik pulak main air. Seronok main gelongsor tu..sempat gak tenggelam minum air tuh..nasib baik tak lemas...aduhhhhh bahaya betul...anak aku dah lah sorang tu ajer... Tengoklah bertapa seksi anak aku tu..abaikan ajer yer..dia masih lagi budak2 hehehe cepat benar dia membesar sampai baju mandi tu muat-muat ajer huhuhu...

3 comments:

Salina@IbuAqil said...

Bestnya dia berenang2.. ;o) seksis sekali.. ;op

mekchu said...

hehehe.. tekangkang dia main gelongsor.. sweet je.. mesti smpai kecut2 tangan, kaki main air tu kan

mummysyafie said...

seronok nya hani main air..