Kawan-kawan

Thursday, August 12, 2010

Apa jadi sahur malam ke-3??

Sedapnya Roti...
Semalam aku mls nak masak2... Aku bagi cadangan kat Suami supaya sahur dgn roti telor jer.. Dia ok jer no hal... Tapi masalahnya... time niat nak makan rotijer mesti nak terbabas sahur... Mlm pertama dulu nak sahur roti canai.. terbabas terus..
Kenapa?

Aku tgk jam kol 5 pagi..ok lah tu setakat nak makan roti..
Tapi yg heran kat Masjid dah baca ayat2 Quran... Aku tgk jam ASTRO..aduhhhh dah jam 5.26 dah.. Tinggal beberapa minit jer lg nak imsak..
Apa kesnya?
Rupanya budak Hani pusing jarum jam loceng kejut puasa papa dia... Hahahaha...macam2...

4 comments:

sarah-najwan said...

asik terbabas jer mung nih..lenkali kunci jam pkai henpon..terbabas jgk..sahur sblum tdo...btw..slmt bersahur dan berpuasa..

najihah sahami said...

hahaha..nakalnya Hani.....

HANI said...

to Kak Rozie...yo lah kak, hok dulu tu aku guna jam HP lah..tido lewat hani demam aku tok dgr..ni ayah dia beli jam baru hok besar tu bunyi mcm fire drill ko anak dia pulak main...hehehe

HANI said...

To najihah..
Mcm tu lah anak...semua benda dia nak buat mainan..