Kawan-kawan

Tuesday, August 3, 2010

Fuh..Nasib Baik..


Fuh, nasib baik lah Encik2 Nazir tu lupa nak jemput aku mengadap dia hari ni...
Semalam dah ambik nama katanya nak tanya-tanya sikit terutama pasal NILAM lah..
Berdebar gak aku yer lah...penyakit darah gemuruh akan datang bila2 masa jer...
Ni pun dah dua hari aku rasa bilik guru ni extra sejuk..biasa tak macam ni pulak..aduhhh (ada kaitan ke? atau econd tu baru di service huhu)Oooo patutlah semalam aku tak gaduh sangat nak siapkan apa yang patut. tapi akhirnya 80% aku berjaya siapkan dengan bantuan Cik Nel...yang 20% tu aku serah pada takdir jer huhuhu...akhirnya semuanya TAMAT..aku pun lega..

0 comments: