Kawan-kawan

Sunday, August 29, 2010

Demam...


Hari ni terpaksa ambik CRK...Cik Hani demam dan muntah-muntah malam tapi sampai terjelepek...patutlah bila diajak tido dia macam tak boleh tidur...katanya dia lapar padahal petang tu baru je makan nasi goreng kat bazar ramadhan...(tak tahu lah kalau nasi tu yang buat hal)...agaknya dia rasa tak sedap perut..

Bila papa dia cek (uhuks cam doktor pulak) katanya perut kembung...letak ubat segala...masih tak buleh tidur...bila semua keluar (2 kali plak tu..) baru dia boleh tidur...pagi ni badan dia masih suam2 kuku, tu yg tak sampai hati nak antar umah pengasuh...dah lah bekalan ubat baru habis...tapi tuan punya badan aktif macam biasa...alhamdulillah...lega...

3 comments:

sarah-najwan said...

looooo..ptut sweethani ni senyap jek..demam rupenyer..pahko blog demam..huhu

HANI said...

haha tak lah kak...malas jer...hihihi..

armouris said...

info tentang perut kembung di SIHAT SELALU - Masalah Perut Kembung