Kawan-kawan

Tuesday, August 3, 2010

Ulang Tahun Lagi?


Berapa kali da...aku nak sambut ulang tahun....hehe..
Bukan... kali ni adalah hari Ulang tahun sekolah aku ni...(dah 7 tahun dah..)
Aku ngajar kat sini sejak sekolah ini di buka pada tahun 2003..
Aku ni cikgu generasi pertamalah kiranya...dah ramai cikgu seangkatan dah berpindah..dan akan ada lagi yang akan berpindah...cuma aku yang akhirnya kembali lagi ke sini setelah aku berpindah...

uhh patutlah tadi ada terima kek daripada pelajar generasi pertama sekolah ni merangkap menti aku jugak...Cik Zulaikha yang bakal bergelar Doctor..

Gambar kat atas tu pinjam dari blog NAGALIAR aka Muhaidzar (sorry ya..)

3 comments:

Nana said...

wah aniberseri ek arini heheh
happy anniversary keje la ek hehehe

HANI said...

sekolah nye enibesery....dapat cup cake 2 bijik....

Mila@Rimbun said...

bestnyer dapat cupcake.. yum yum